Asunto:[fcoc] Barbate
Fecha:Miercoles, 5 de Febrero, 2003  19:21:04 (+0100)
Autor:Omar Alvado <omarcuerpazo @.....es>

Ei, gent, que hi ha algu que hi vagi a Barbate el divendres de migdia??? La meva xicota arriba a Barna al mati i no se com collons durla a Cadis. Si hi ha alguna anima caritativa (i si va per la costa i m'arreplega, ja seria la hostia!!!)

Espero vuestras noticias a la sombra de mi cocotero.

Omar.

Ramon Casal i Albareda, els que som de fora del principat però correm a clubs catalans, tenim alguna opció d'anar amb la Sele Catalana???

Yahoo! Móviles
Personaliza tu móvil con tu logo y melodía favorito