Asunto:[fcoc] VI Trofeo Orientación Ciudad de Cuenca
Fecha:Miercoles, 12 de Septiembre, 2012  16:49:42 (+0200)
Autor:oros <oros @........org>

Logo Compartir

Bona tarda,

Estaríem disposats, la meva filla i jo, a compartir despeses de transport en el desplaçament al VI Trofeo Orientación Ciudad de Cuenca aquest cap de setmana.

Tant puc portar jo el cotxe o anar amb altri.

Si hi han interessats a compartir despeses i cotxe, responeu a aquest correu.

Som de Mataró i estarem allotjats al suelo duro de Cuenca!

Gràcies,

Lluís Trunas

Club Oros