Asunto:=?utf-8?B?UkU6IFtmY29jXSAgMWEuIE1hdGFyw7MgQ2l0eSBSb2dhaW5lLg==?=
Fecha:Miercoles, 19 de Septiembre, 2012  10:14:34 (+0200)
Autor:Belascoain Garcia, Ricard <rbelascoain @........cat>
En respuesta a:Mensaje 7330 (escrito por Josep Mayolas Casas)

Que guai! Que guai!,

Quins extraterrestres més originals,

Van amb mot os d’aigua dins s’hiperespai

I una espasa làse r en sa mà.

Els Azimut també donem suport a la queixa.

I això no es una rogaining! Perdoneu. Es una cursa urbana, score i en equips.

Aquest debat ja el vam tenir en un altre moment , però jo insisteixo. No em sembla correcte fer servir e l nom rogaining per qualsevol cosa, encara que la marca vengui. Ens ho carregarem!. Si la junta normativitza sob re tot per que no ho fa sobre aquest tema?.

Ricard< span style="color:navy">

De< st1:PersonName w:st="on">: Josep Mayolas Casas [mailto< st1:PersonName w:st="on">:josepmayolas@...] < br> Enviat: dimecres, 19 / setembre / 2012 07:57
Per a:
canp itallat@...
pan sspan style="font-weight:bold"> a/c: CLUB OROS; FCOC LLISTA fcoc; president@...; competicio@... fo; vice@...; comunicaci o@...; clubs@...
Tema: RE: [fcoc] 1a. Mataró City Rogaine.

Sí, si, Marc és molt guai !

A nosaltre s ens va passar igual...

Var em canviar el Campionat de Catalunya de rogaining perquè no coincidís amb Copa, tot i tenir la data demanada des de la prehistòria.

I després el s nostres amics de l'Oros també van posar una nocturna e l mateix dia.

En el seu moment nos altres ja ens varem queixar però ja ens varen dir que no importava,  que tot era molt guai.

Que guai!

< font size="3" face="Times New Roman">Tot el meu suport  i el del club Farra- O a la queixa... a veure si de cara l'any vinent serveix d'alguna cosa i deixem de ser tots tan "guais".

PEP MAYOLAS (club esportiu Farra-O).

PD; També va coincidir amb la challenge Pirineus, però això es una altre problema i puc en tendre que hi hagi errors de gestió. El rollo guai ja em sembla una altra cosa.

C C: oros@...; fcoc@ elistas.net; president@... nfo; competicio@...; vice@... o; comunicacio@...; clubs@...
From: canpitallat@...
Date:
Tue, 18 Sep 2012 23:
38:48 +0200
To:
canpitallat@...< br> Subject: Re: [fcoc] 1a. Mataró City Rogaine.

Ostres que guai!!!!

Fem un super calendari de copa catalana de rogainnings i va oros i posa un rogaining al mateix dia que el rogainn ing de les tres valls de sant feliu de pallerols???< /o:p>

Que guai que sou els dels oros!!!! Moltes gràcies trempats!!!

Pd : algú ho tenia que dir!!!

< p class="MsoNormal">

Vinga qui en dòna més!!

#aixó és can pixa!!!

El 18/09/ 2012, a las 18:43, <oros@cluboros .org> escribió:

Us recordem que el proper dissabte 29 de setembre celebrem la 1a . Mataró City Rogaine.

<oriente ering[4].gif>

Aquesta activitat està inclosa dins de < st1:PersonName ProductID="la campanya MOW ¿¿¿¿¿ ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿Mataró" w:st="on"> la campanya MOW Mataró Opportunity Weekend

< font size="3" color="black" face="Calibri">

Les inscripcions ja estan obertes!

< p class="ecxmsonormal" style="background:white">

Resten 8 dies per a formalitzar les inscripcions d ins de termini.

Us informem que les 100 primeres inscripcions ti ndran una bossa amb productes de regal valorats molt per sobre del cost d’inscripció.

No us animeu!

Per a m s informació premeu el link anterior.

Club Oros

< /div>

< div class="MsoNormal" align="center" style="text-align:ce nter">

border="/

Est¿s subscrit a aquesta llista
amb l'adre¿a
josepmayolas@...
Si et vols dona
r de baixa ves a http://www.elistas.net/lista/fcoc/baja
<
span style="font-size:10.0pt">

  ;

РУƇ#㇃УƶV熗#ㆧ#ㆇ#ㆧ#Уdž&ƒ &¿¿¿¿#ÓvGFÓ6VƇ ;FF泓6VƇ76泓㇆BƖv㖖 FFƒ&v6¿¿¿¿ҳccccccУdž&ƒ&a mp;¿¿¿¿#Ó&v6¿¿¿¿ҶfffffbvGFÓ R6VƇFF泓B6VƇ76泓&# 19;㇇#㇆B混&Ɩv㖖FFƓУƒ&# 6;&VcҦGG򷷷r懆&¿¿¿¿榗B¿¿¿¿ 6ÓcCcRÓs#Sr"F&vWCҥ¿ ¿¿¿#УƖֲ7&3ҦGG򷷷r时dž¿¿¿¿ 涶Ҷ֖vRÓcCcRÓs#Sr"vGFңC&q uot;VvCңc"ǃҢ"&¿¿ ¿¿#ң"óУ·FCシG#シF&Ɠ FCシF&Ɠザ6V熗#ߚñƺ箹ۯ:ٮݷٖo
< hr> Aquest corr eu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, pot con tenir informació classificada o confidencial. Si no és vostè el destinatari indicat, li recordem que en virtut de la legislació vigent està prohibida la utilitzaci , divulgació i/o còpia sense autorització del remiten t. Si vostè ha rebut aquest correu electrònic per error , si us plau notifiqui-ho immediatament al remitent reenv iant-lo o a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú a l'adr eça de contacte de la web www.vilanova.cat

ÓM9Ó