Asunto:[fcoc] FW: 2 DIES D'OSONA.
Fecha:Jueves, 4 de Octubre, 2012  07:37:09 (+0000)
Autor:xeku vila <xeku26 @.......com>
En respuesta a:Mensaje 7369 (escrito por xeku vila)

Bones Orientadors,

En el correu anterior no em vaig expressar bé i alguns teniu dubtes de si hi haurà guarderia,

per tant, la situació és que NO HI HAURÀ GUARDERIA, és a dir

tots aquells pares que en fer la inscripció no hagin especificat sortir en hores separades i ho necessitin,
haurien d'enviar un correu a orientacio@unioexcursionistavic.org i farem el possible per facilitar-ho

From: xeku26@hotmail.com
To: fcoc@elistas.net
Subject: 2 DIES D'OSONA.
Date: Wed, 3 Oct 2012 21:05:01 +0000

Bones Orientadors,

Des de l'organització, us informem que en cap de les curses dels 2 dies d'Osona ens serà possible oferir el servei de guarderia, per tant,
tots aquells pares que en fer la inscripció no hagin especificat sortir en hores separades i ho necessitin,
haurien d'enviar un correu a orientacio@unioexcursionistavic.org i farem el possible per facilitar-ho

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració

Direcció Cursa.
U.E.VIC