Asunto:Re: [fcoc] Clasificacións Cursa Corbera de Nit
Fecha:Viernes, 1 de Marzo, 2013  09:00:18 (+0100)
Autor:Marc Gomez Caminals <panoramix8 @.....com>

Hola,

Sóc el Marc Gomez. Hauria estat un honor per mi guanyar a la llarga, per˛ juraria que vaig fer la curta.
Per tant, el guanyador de la llarga hauria d'ésser en Marc Serrallonga, i jo quedaria segon de la curta.
Per cert, m'ho vaig passar molt bé. I trobo que és un encert fer Score al principi de la cursa, sobretot quan hi ha sortida en massa.

Moltes grÓcies,
Marc

2013/2/28 Lucas de Feo Alemany <defeolu@yahoo.es>
Hola a tod@s,

Aquíátenéisálas clasificaciones; una vez más daros las gracias a todos por contar con vuestra participación.
Un saludo

Lucas de Feo
UPC

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša panoramix8@gmail.com