Asunto:[fcoc] Cursa Lleida
Fecha:Domingo, 28 de Abril, 2013  16:29:25 (+0100)
Autor:teresa gri <xopxop7 @.....es>

Hola orientadors.
El dimecres vaig ser a Lleida. En Pablo Martínez, en Mario Vidal i la Montse Navarro, tots tres pioners de l’orientació catalana de fa més de 20 anys, el diumenge vinent, 5 de maig, organitzen la primera cursa popular de Lleida i em van demanar si em volia fer càrrec del circuit encintat.
El terreny de competició és el turó de la Seu i el castell, amb els seu bosquet contigu i una part del casc antic. I el mapa, d’estrena, és una obra extraordinàriament acurada d’en Mario Vidal. Amb la col·laboració d’en Ramon Casal i el seu Senglar, la competició es presenta diferent de les a que estem acostumats i segur que serà de gran interès gràcies, entre altres factors, al seu espectacular i emblemàtic escenari. L’esforç de l’organització ha estat important i el terreny de competició val la pena. Podeu trobar tota la info a la web FCOC.
Vinga, ànims! I el diumenge que ve ens veiem a la Seu de Lleida. Tere.