Asunto:Re: [fcoc] Comunicat urgent O'Pyrene
Fecha:Lunes, 16 de Septiembre, 2013  21:13:13 (+0200)
Autor:Eduard Garcia <cigronetpetit @.....es>
En respuesta a:Mensaje 7955 (escrito por Fernando Orientación)

Hola,
Jo crec que aquest sí que és el lloc adequat per parlar d'aquests temes que afecten a tots els orientadors. Mentre ho fem amb respecte, crec que tots hi podem dir la nostra.
M'explicaré una mica millor: el Bizkaia Saria és una cursa de Liga Española, però també ho és d'O Pyrene. El reglament de l'O Pyrene, si no estic molt equivocat, diu que hi puc córrer amb la llicència FCOC. Per tant, no m'hauria de treure la llicència temporal si la FEDO no s'hi posés en contra. Aquesta decisió de la FEDO no respon a cap desig de fer-li un favor o l'orientació en general, sinó a un anhel de centralitzar les llicències de tot l'estat.
Però hi ha més: un orientador de Madrid amb llicència FEDO pot córrer una Copa Catalana sense llicència temporal, en canvi un corredor de Barcelona amb llicència FCOC ha de pagar llicència temporal per córrer una Liga Española. I encara més: un corredor francès amb llicència de la federació francesa també pot córrer la Liga Española sense pagar llicència temporal. No és això injust?
Estic molt cansat de la política de la FEDO. El 2006, quan el meu club va organitzar una Liga Española a Pals, ens van posar mil traves a que també fos Copa Catalana, quan hauria de ser la cosa més natural del món. Tot van ser problemes i cap suport.
I tots coneixem molts altres casos de mostres d'afecte de la FEDO.
Salutacions!
Dudu

On 16/09/2013 20:35, Fernando Orientación wrote:

Eduard, no lo entiendo.

Quieres ir a una carrera de la FEDO pero no quieres cumplir con los requisitos para apuntarse: tener licencia FEDO o seguro temporal. Te aseguro que no lo entiendo.

Es como si yo, quisiera apuntarme a una carrera de Copa Catalana, solo con mi carnet del Montsant pero sin la licencia federativa y sin pagar la licencia temporal. No se me ocurre, ya que en las normas de las carreras de Copa pone: Tots els competidors hauran d'estar federats per la FCOC en qualsevol de les seves modalitats. Els qui no disposin de llicència federativa de la temporada hauran de treure's una llicència temporal per poder participar en la competició.”

Pero solo es una opinión y es probable que esté equivocado.

Perdona que te conteste en el foro, ya que creo que el foro no es para esto. No obstante, también puede que esté equivocado en esto.

Un saludo

Fernando. Tarragona. Montsant.