Asunto:Re: [fcoc] Comunicat urgent O'Pyrene
Fecha:Lunes, 16 de Septiembre, 2013  21:26:42 (+0200)
Autor:=?utf-8?Q?=C3=92scar_Sanz?= <viburnum @.....com>
En respuesta a:Mensaje 7955 (escrito por Fernando Orientaciůn)

Fernando,
Aqui (Catalunya) de fet pots correr amb qualsevol llic√®ncia que tingui una asseguran√ßa v√†lida.
No cal que sigui FCOC.
Si que cal la llicència FCOC per puntuar a lliga catalana, per exemple.

En el cas de la FEDO no és que obligui a correr amb llicència FEDO per puntuar a lliga espanyola.
Obliga a tenir llicència Fedo per correr on sigui, tot i que l'assegurança de la nostra llicència FCOC ens permeti correr fins i tot a l'estranger ( i evidentment ens cobreixi a la resta de l'Estat).

En el cas de curses d' O'Pyrene, el conveni diu que com que les cobertures són clares, les llicències pròpies són vàlides en tots els territoris.
I ara la Fedo és qui ho veta... I com dic no té res a veure amb cobertures, que seria el sentit de les temporals.

De fet si tens les dues llicències Fcoc i Fedo ( com tinc jo) veuràs que la polissa de l'assegurança que surt a la targeta és exactament la mateixa. ( la de la fcoc)

O sigui que jo no trobo que voler anar a correr una O'Pyrene a Euskadi amb una llicència FCOC sigui cap disbarat.
De fet trobo més disbarat anar engreixant Companyies d'Assegurances amb cobertures redundants, però com dius tu, segurament sóc jo que estic equivocat.

Salut!

Enviat des del meu iPhone

El 16/09/2013, a les 20:35, Fernando Orientación <orientafer@yahoo.es> va escriure:

Eduard, no lo entiendo.

Quieres ir a una carrera de la FEDO pero no quieres cumplir con los requisitos para apuntarse: tener licencia FEDO o seguro temporal. Te aseguro que no lo entiendo.

Es como si yo, quisiera apuntarme a una carrera de Copa Catalana, solo con mi carnet del Montsant pero sin la licencia federativa y sin pagar la licencia temporal. No se me ocurre, ya que en las normas de las carreras de Copa pone: ‚ÄúTots els competidors hauran d'estar federats per la FCOC en qualsevol de les seves modalitats. Els qui no disposin de llic√®ncia federativa de la temporada hauran de treure's una llic√®ncia temporal per poder participar en la competici√≥.‚ÄĚ

Pero solo es una opinión y es probable que esté equivocado.

Perdona que te conteste en el foro, ya que creo que el foro no es para esto. No obstante, también puede que esté equivocado en esto.

Un saludo

Fernando. Tarragona. Montsant.