Asunto:Re: [fcoc] Comunicat urgent O'Pyrene
Fecha:Lunes, 16 de Septiembre, 2013  21:45:23 (+0200)
Autor:Daniel Vives <daniel.vives @...com>
En respuesta a:Mensaje 7955 (escrito por Fernando Orientación)

Fernando,

jo hagués dit que la O-Pyrene no és una competició FEDO, o almenys, no només FEDO. D'altra banda, estic més que tip que la FEDO posi condicions als corredors espanyols mentre qualsevol corredor d'un altre país pot córrer en competicions FEDO sense cap problema ni cap necessitat d'habilitació.
Fart que la mateixa FEDO impedeixi que una cursa de lliga espanyola a Catalunya no pugui ser Copa Catalana (sí, prohibir, com ens va passar a Moià) mentre permet a altres punts de l'estat que les curses siguin el que vulguin i hi participi qui vulgui, de qualsevol país i condició.

Hi ha una colla de corredors catalans que sí que podran anar-hi sense cap problema perquè s'han federat a través d'un club de la Cerdanya, i per tant amb llicència francesa. És aquest el camí, potser?

Respecte a si aquest és el canal, et diré que avui per avui no hi ha tema més rellevant per la FCOC que aquest. La voluntat de la FEDO és que la FCOC deixi d'existir. La meva, en canvi, no és impedir l'existència de la FEDO, en tinc prou amb què em permetin segui corrent com a FCOC.

Al pas que anem ja només espero poder votar.

Daniel Vives

Al 16/09/2013 20:35, En/na Fernando Orientación ha escrit:

Eduard, no lo entiendo.

Quieres ir a una carrera de la FEDO pero no quieres cumplir con los requisitos para apuntarse: tener licencia FEDO o seguro temporal. Te aseguro que no lo entiendo.

Es como si yo, quisiera apuntarme a una carrera de Copa Catalana, solo con mi carnet del Montsant pero sin la licencia federativa y sin pagar la licencia temporal. No se me ocurre, ya que en las normas de las carreras de Copa pone: Tots els competidors hauran d'estar federats per la FCOC en qualsevol de les seves modalitats. Els qui no disposin de llicència federativa de la temporada hauran de treure's una llicència temporal per poder participar en la competició.”

Pero solo es una opinión y es probable que esté equivocado.

Perdona que te conteste en el foro, ya que creo que el foro no es para esto. No obstante, también puede que esté equivocado en esto.

Un saludo

Fernando. Tarragona. Montsant.