Asunto:Re: [fcoc] Fwd: LEGUTIO - O'PYRENE
Fecha:Viernes, 20 de Septiembre, 2013  17:11:54 (+0200)
Autor:Daniel Vives <daniel.vives @...com>

He estat en dos CEOs, curses que a banda de rang de campionat d'Espanya eren proves de lliga espanyola.
En els dos casos les proves formaven part d'algun trofeu regional, amb participació internacional, cosa que fa les classificacions tan complicades com en el cas que ens ocupa.
No sé dir si els federats d'altres països havien de pagar un suplement tot i estar assegurats (cosa que em semblaria lamentable donat que corrent a França, per exemple, m'accepten la llicència FCOC), però la coincidència entre trofeus i classificacions, amb WRE pel mig no va ser cap impediment per la FEDO.

Per tant, la prohibició de la FEDO no ve de la coincidència entre diferents tipus de corredors o classificacions, sinó del fet que els corredors pertanyin a federacions regionals que no s'ajusten als seus paràmetres.
El problema, des del meu punt de vista, no és si el COBI va detectar o no contradiccions entre els reglaments (els corredors O-Pyrene estrictament no estant competint a la prova de Liga, només comparteixen mapa, igual que els estrangers al CEO, ja que no els veig pujar al podi, oi que no?) . El problema és que la FEDO no vol que hi hagi federats espanyols fora del seu abast i utilitza aquests entrebancs amb aquesta finalitat.

De fet, fa uns mesos ja va saltar el tema que pels qui opten a competicions internacionals (seleccions) sortia molt car ser català i es plantejaven no federar-se FCOC. I aquest és el poder que administra la FEDO: la representació internacional.

El tema, per tant,  és si la FCOC ha de seguir existint. Jo crec que sí. I necessàriament el futur passa per ser a la IOF i no a la FEDO.

Daniel Vives

Al 20/09/2013 15:32, En/na Francisco Javier Dominguez ha escrit:
Hola, em vàreu demanar que informés de les resposta rebudes. Aquí teniu les meves conclusions amb la solicitud personal de tornar a incloure les curses de Legutio a la O'Pyrene.

saludos