Asunto:Re: [fcoc] Harry Potter
Fecha: 21 de Noviembre, 2001  11:53:52 (+0100)
Autor:LoMasTer <orientado @.....es>
En respuesta a:Mensaje 87 (escrito por Joan Fernandez B.)

Hola a tothom,

Ja vaig dir al seu moment que el tema d'aquesta llista és l'orientació i per
tant els missatges no haurien de tractar de res no directament relacionat. Com
molt bé apunta el Joan per altres temes tenim la llista Farra-o on no hi ha cap
limitació.

Per altre banda, aquest missatge (i el de Joan) tampoc haurien de sortir a
aquesta llista. Per això vaig enviar un missatge *personal* al Ramon demanant-li
que no enviés missatges no relacionats amb l'orientació a la llista i no ho vaig
enviar per tothom.

I això és tot. Ara centrem-nos en la cursa d'aquesta nit i la del proper cap de
setmana. A disfrutar!

Carlos Casado Martínez

"Joan Fernandez B." <joan.fernandez@...> va escriure:

http://www.eListas.net/