Asunto:[fcoc] Renovacio pagines Web
Fecha:Viernes, 23 de Noviembre, 2001  13:48:08 (+0100)
Autor:=?iso-8859-2?B?TWFyZWsgUGV0+Gl2YWxza/0=?= <petrivalsky @.............cz>

Hola amics,

Com que els organizadors del famos raid clandesti no van accptar la meva proposta de fer-ho al juliol, no podre estar dema amb vosltres a peu de les muntanyes. Aixi us envio molt records a la distancia i que us sorti toto plegat de pipa.
Mentres, ´m' he recuperat de atapaiment de feines i per fi he pogut fer alguna cosa per vosaltres.
Trobareu el resultats dels test a la pista i Can Coll al apartat Selecio/Resultats/Tests de la pagina de Fede:
Espero poder acabar aviat la renovacio del apartat de la Sele que sigui mes guapo que mai abans ...

Tambe, com que la temporada es veu avancada, hi ha primer entrenos per proxims 4 setmanes a la  Web dintre del planing general enfocat pels Campinats de Espanya a finals de marc, ho trobareu tot a :

Per explicar alguna novetat, doncs aquest cap de setmana vem acabar un mes del descnans i farra intensa, culminant amb la festa anual de la Fede Checa (unes 400 persones) amb entrega de premis pels millors etc. i una nit de bailar amb group F16 fins matinada. Des de aquest dilluns ja vem tornar a entrenar ... yo pesonalment ja no tant, els anyets pesen i poc a poc passo a la categorie dels funcionaris. Ja em van enganxar per fer entrenador de la selecio cadet, i si tot va be, al marc em convertire en controlador IOF. Pero encara em falten 2 anys per H35 ...

Be, us deixo per un moment. Que vagi dema tot molt be i find aviat,
Abracades de
Marek