Asunto:[fcoc_elistas] El llibre de l'Adrià i Sant Jordi
Fecha:Martes, 1 de Abril, 2014  08:33:07 (+0200)
Autor:Carme Cristòfol Nadal <carmecristofol @.....com>

Bon dia a tothom,

Envio aquest missatge a la llista perquè he rebut correus de companys orientadors on em preguntàveu on podíeu comprar el llibre que va escriure l'Adrià.

Segurament hi ha molts de vosaltres que han entrat en el món de l'orientació després del 2010, i per a ells l'Adrià Triquell i Salomé és un desconegut. Sobre tot és a ells que va dedicat aquest missatge.

Motivats per la proximitat de Sant Jordi i per tal de que els que encara no coneixeu el llibre Parc de la Serralada Litoral, Hitòria i Itineraris, i n'esteu interessats, tingueu accés a informació del seu autor i del seu contingut, hem confeccionat una web :  http://www.llibreserraladalitoral.info/  que estic segura que us agradarà visitar.

Moltes gràcies per la vostra atenció. Una forta abraçada,

Carme Cristòfol