Asunto:RE: [fcoc_elistas] ROGAINE PORT DEL COMTE. Observacions...
Fecha:Martes, 9 de Septiembre, 2014  22:40:43 (+0200)
Autor:=?utf-8?Q?No=C3=A8_Reinoso?= <noereinoso @.....com>

Bon dia,

Jo sóc el Noè Reinoso. Estic apuntat a la cursa de 6h

El meu company al final no s’apuntarà perquè no s’ha pogut recuperar d’una lesió. Estic sol.

No feu pas alguna altra activitat per poder-hi participar més endavant ?.  Què puc fer ? la veritat, no sabia que si fós sol no podia participar. En tot cas no ho vaig llegir.

Passeu-me el vostre telèfon i en parlem,

El meu 663 77 43 98

sds