Asunto:Re: [fcoc_elistas] ROGAINE PORT DEL COMTE. Observacions...
Fecha:Martes, 9 de Septiembre, 2014  23:15:34 (+0200)
Autor:senglarO <senglaro @.....com>
En respuesta a:Mensaje 8656 (escrito por =?utf-8?Q?No=C3=A8_Reinoso?=)

Pots enviar un correu a la llista FCOC per trobar equip.
Si no ets federat redacta un correu i jo l'enviare atots els federats
Ramon

                senglarOrientació
                www.senglaro.cat
                   626 59 86 58
        Activitats i curses d'Orientació

El dia 9 setembre de 2014 22:40, Noè Reinoso <noereinoso@gmail.com> ha escrit:

Bon dia,

Jo sóc el Noè Reinoso. Estic apuntat a la cursa de 6h

El meu company al final no s’apuntarà perquè no s’ha pogut recuperar d’una lesió. Estic sol.

No feu pas alguna altra activitat per poder-hi participar més endavant ?.  Què puc fer ? la veritat, no sabia que si fós sol no podia participar. En tot cas no ho vaig llegir.

Passeu-me el vostre telèfon i en parlem,

El meu 663 77 43 98

sds