Asunto:=?UTF-8?Q?Re=3A_=5Bfcoc=5Felistas=5D_Circuits_permanents_de_Sant_mArt?= =?UTF-8?Q?=C3=AD_de_Centelles_i_Aiguafreda=2E?=
Fecha:Viernes, 3 de Octubre, 2014  12:25:28 (+0200)
Autor:Toni Areny <tareny @.....com>
En respuesta a:Mensaje 8709 (escrito por Josep Oriol)

Hola,

Jo en vull dos. No hi puc anar-hi, així que els recollirà un noi que es diu Salva Redondo.

Salutacions,
Toni.

Benvolguts orientadors,

Qui vulgui obtenir els mapes dels circuits permanents de Aiguafreda i Sant Martí de Centelles, pot enviar-me un correu i jo mateix els puc pujar a la propera cursa a Grub.

Cada mapa te un cost de 2 euros.

Si no, als ajuntaments respectius podeu sol·licitar-los.

Ens veiem

Oriol Serrallonga

Este mensaje no contiene virus ni malware porque la protecci√≥n de avast! Antivirus est√¡ activa.

Deep Sky Colors
www.facebook.com/DeepSkyColors
¬¿Quieres¬†ver¬†tu¬†publicidad¬†aqu√≠?

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça tareny@gmail.com