Asunto:=?UTF-8?Q?Re=3A_=5Bfcoc=5Felistas=5D_Informaci=C3=B3_FCOC_=3A=3A_Dret_a_Decidi?= =?UTF-8?Q?r?=
Fecha:Viernes, 7 de Noviembre, 2014  21:36:44 (+0100)
Autor:Xenia domenech <xeniadomenec @.....com>

Jordi, és una reacció. Jo no he començat i no m'agrada que em prenguin per babaua.
Sento molestar a qui no vol rebre missatges extra orientaires, però això és una mena de denúncia

Xenia per no volguer barrejar les coses, en el teu missatge has fet una bona macedonia!!

El dia 07/11/2014 21.14, "Xenia domenech" <xeniadomenec@gmail.com> va escriure:
Àngel ets molt tolerant i demòcrata !!

Xènia, no t'hem vist mai a cap cursa i ningú et coneix, però pots seguir escrivint a la llista, que riurem tots una estona ;-)

Ă€ngel

El dia 7 novembre de 2014 18:52, Xenia domenech <xeniadomenec@gmail.com> ha escrit:
Però a que jugeu!!!  AIXÒ ES LA FCOC - Federació esportiva !!

A les properes eleccions autonómiques enviareu propaganda electoral a la llista? Com us agrada barrejar-ho tot!  Ara segur que rebré un allau de crítiques per gossar escriure aquestes linies, però estic una miqueta farta

Penseu que tot això és democràcia, quan des del primer moment s'ha buscat la confrontació.

Compareu el que s'ha fet a Catalunya amb el que es va fer a Canadà o Escòcia. Res més diferent, però no pas per Madrit, és des d'aquí que s'ha fet malament.

S'ha esperat que CiU no pinti res al parlament de l'Estat per fotre aquest merdé. Quan recolçava el govern del PP no va dir ni piu d'independències i va permetre que entre tots dos matxaquessin amb les seves polítiques de dretes a tots.

Perqué no va dir ni piu ERC quan chupava del bote amb el tripartit?

No us deixeu enganyar!! AIXÒ NO ÉS LA DEMOCRÀCIA

I si m'esborreu de la llista per exercir la meva LLIBERTAT D'EXPRESSIĂ“ tampoc ho serĂ

Salutacions a tots els orientaires de debò

Visca Catalunya - Visca Espanya - Visca Europa

Bones vigĂ­lies del 9N,

Compartim els esdeveniments que s'estan succeint al nostre país, sent-ne actors a través de l'UFEC que ens representa de forma molt rellevant a la Taula Nacional del Dret a Decidir.

La Junta Directiva de la FCOC, atenent al comunicat que s'acaba de fer pĂşblic, convoca a tots els federats a exercir la democrĂ cia, sigui quina sigui la resposta a les preguntes que es formulen.

Tenim tot el dret a decidir el nostre futur.

La Junta Directiva.

Deep Sky Colors
www.facebook.com/DeepSkyColors
¿Quieres ver tu publicidad aquĂ­?

DeepSkyColors en Facebook!
Imagenes de nuestro planeta y del Universo desde los ojos de un fotĂłgrafo español Visita la pĂ¡gina en Facebook y dale a ME GUSTA!

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça xeniadomenec@gmail.com

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça lostflood@gmail.com

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça verictas@gmail.com