Asunto:=?UTF-8?Q?Re=3A_=5Bfcoc=5Felistas=5D_Informaci=C3=B3_FCOC_=3A=3A_Dret_a_Decidi?= =?UTF-8?Q?r?=
Fecha:Sabado, 8 de Noviembre, 2014  01:47:44 (+0100)
Autor:Joan Carol <joan.carol.ventura @.....com>

Felicitats a la FCOC per mullar-se i donar suport a la llibertat d'expressió de tots els catalans, dels que opinen com la Xènia també.

Jo faré de voluntari diumenge, defensaré el dret d'expressar-se de tots els que vulguin fer-ho, en qualsevol sentit.

Omplim les urnes!

El dia 7 novembre de 2014 23:38, Xenia domenech <xeniadomenec@gmail.com> ha escrit:
Comença l'allau!!

Gràcies Amadeu, també molt tolerant i demòcrata

Les denuncies al Tribunal Constitucional, que segur que te l'accepten!

Si volem una orientaciĂł catalana com cal, DUImenge tots a votar!

Salut i bona nit!

Amadeu

Enviado desde mi HTC