Asunto:=?utf-8?Q?RE:_[fcoc=5F?= =?utf-8?Q?elistas]_I?= =?utf-8?B?bmZvcm1hY2nDsyA=?= =?utf-8?Q?FCOC_::_Dr?= =?utf-8?Q?et_a_Decid?= =?utf-8?Q?ir?=
Fecha:Lunes, 10 de Noviembre, 2014  20:15:01 (+0100)
Autor:=?utf-8?B?TWFyw6dhbCBTZXJyYWxsb25nYSBBbWlnw7M=?= <marcal_sa @.......com>

Jo també celebro que la FCOC s’hagi decidit a dona r suport a la llibertat d’expressió, ja que fa uns any s, quan d’independentistes n’hi havia ben pocs i l’ estalada no era una bandera gaire popular, no era pas aix í.

La directiva d’aquells temps, liderada per un preside nt força corrupte amb la llista de correus, procurava qu e als campionats d’Espanya no se li escapés cap indesi tjable amb una bandereta de mal gust. Escalar, ells tanso ls seguien les normes de la FEDO...

Vinga, 1 abraçada, a tu també Xenia ;)!

Ens veiem al bosc!

Marçal Serrallonga

Date: Sat, 8 Nov 2014 01:4 7:44 +0100
From: joan.carol.ventura@...
To: f coc@...
Subject: Re: [fcoc_elistas] InformaciĂ ł FCOC :: Dret a Decidir

Felicitats a la FCOC per mullar-se i donar suport a la ll ibertat d'expressió de tots els catalans, dels que opine n com la Xènia també.

Jo faré de voluntar i diumenge, defensaré el dret d'expressar-se de tots els que vulguin fer-ho, en qualsevol sentit.

Omplim les urnes!

El dia 7 novembre de 2014 23:38, Xenia do menech <xeniadomenec@...>< /span> ha escrit:
Comença l'allau!!

GrĂ  cies Amadeu, tambĂ© molt tolerant i demòcrata

2014-11-07 22 :50 GMT+01:00 Amadeu Breva TeixidĂł << a href="mailto:amadeu.b@..." target="_blank">amad eu.b@...>:
Les denuncies al Tribunal Co nstitucional, que segur que te l'accepten!

Si volem una orientaciĂł catalana com cal, DUImenge tots a votar!

Salut i bona nit!

Amadeu

Enviado desde mi HTC