Asunto:=?utf-8?Q?RE:_[fcoc=5F?= =?utf-8?Q?elistas]_I?= =?utf-8?B?bmZvcm1hY2nDsyA=?= =?utf-8?Q?FCOC_::_Dr?= =?utf-8?Q?et_a_Decid?= =?utf-8?Q?ir?=
Fecha:Lunes, 10 de Noviembre, 2014  21:26:23 (+0100)
Autor:=?utf-8?B?TWFyw6dhbCBTZXJyYWxsb25nYSBBbWlnw7M=?= <marcal_sa @.......com>
En respuesta a:Mensaje 8793 (escrito por Xavier Pascual Rossell)

Hola Carlos,

< span lang="CA">Et demano disculpes públicament pels dany s que t’ha pogut causar el meu correu massa precipitat.

T ens raó en que les meves paraules han estat desmesurades , la meva intenció era mostrar el meu rebuig vers la prà  ctica de filtratge dels correus que es va practicar dura nt un temps i recordar-li a la Xenia que les directrius g enerals de la FCOC no han estat sempre en aquesta direcci ó.

Per altra banda també volia donar les gracies al Carlo s, als altres presidents i als membres de totes les direc tives  per tot el temps dedicat al nostre esport.

< br>

Fins aviat

Marçal Serral longa

Date: Sat, 8 Nov 2014 01:47:44 +0100
From: < a href="mailto:joan.carol.ventura@..." target="_bla nk">joan.carol.ventura@...
To: fcoc@...
Subject: Re: [fcoc_elistas] Informació FCOC :: Dre t a Decidir

Felicitats a la FCOC per mullar-se i d onar suport a la llibertat d'expressió de tots els catal ans, dels que opinen com la Xènia també.

Jo faré de voluntari diumenge, defensaré el dret d'ex pressar-se de tots els que vulguin fer-ho, en qualsevol s entit.

Omplim les urnes!

< div>El dia 7 novembre de 2014 23:38, Xenia domenech <xeniadomenec@...> ha es crit:
Comença l'allau!!  ;

Gràcies Amadeu, també molt tole rant i demòcrata

Les denuncies al Tribunal Constituciona l, que segur que te l'accepten!

Si volem una orientació catalana com cal, DUImenge to ts a votar!

Salut i bona nit!

Amadeu

Enviado desde mi HTC

-- --- Reply message -----
De: "Xenia domenech" <xenia domenec@...&> Parr> Para: <fcoc@...>
Asunto: [fcoc_elistas] Informació FCOC :: Dret a De cidir
Fecha: vie, nov 7, 2014 21:43

Jordi, é s una reacció. Jo no he començat i no m'agrada que em p renguin per babaua.
Sento molestar a qui no vol rebr e missatges extra orientaires, però això és una mena d e denúncia

Xenia per no volg uer barrejar les coses, en el teu missatge has fet una bo na macedonia!!

El dia 07/11/2014 21.14, "Xenia domenech" <xeniadomenec@...> va escriure:< br>
Àngel ets molt t olerant i demòcrata !!

Xènia, no t'hem vist mai a cap cursa i ningú et coneix, però pots seguir escrivint a la llista, que riurem tots una estona ;-)

Àngel

El dia 7 nov embre de 2014 18:52, Xenia domenech << a href="mailto:xeniadomenec@..." target="_blank">xe niadomenec@... span> ha escrit:
Però a que jugeu!!!   AIXÃ’ ES LA FCOC - Federació esportiva ! !

A les properes eleccions autonómiques enviareu propaganda electoral a l a llista? Com us agrada barrejar-ho tot!  Ara segur que rebré un allau de crítiques per gossar escriure aqu estes linies, però estic una miqueta farta
Penseu que tot això és democràcia, quan des del primer moment s'ha buscat la confrontació.

Compareu el que s'ha fet a Catalu nya amb el que es va fer a Canadà o Escòcia. Res més d iferent, però no pas per Madrit, és des d'aquí que s'h a fet malament.

S'ha esperat que CiU no pinti res al parlament de l'Estat per fotre aq uest merdé. Quan recolçava el govern del PP no va dir n i piu d'independències i va permetre que entre tots dos matxaquessin amb les seves polítiques de dretes a tots.< /div>

Perqué no va dir ni piu ERC quan chupava del bote amb el tripartit?

< /div>
No us deixeu enganyar!! AIXÒ NO ÉS LA DEM OCRÀCIA

I si m'esborreu de la llista per exercir la meva LLIBERTAT D'EXPRESSIà “ tampoc ho serà

Salutacions a tots els orientaires de debò

Visca Catalunya - Visca Espanya - Visca Europa

Bones vigílies del 9N,
C ompartim els esdeveniments que s'estan succeint al nostre país, sent-ne actors a través de l'UFEC que ens repres enta de forma molt rellevant a la Taula Nacional del Dret a Decidir.
La Junta Directiva de la FCOC, atenent al comunicat que s'acaba de fer públic, convoca a tots els federats a exercir la democràcia, sigui quina sigui la resposta a les preguntes que es formulen.
Tenim tot e l dret a decidir el nostre futur.
La Junta Directiva.

< /tr>
Deep Sky Colors< /u>
Imagenes de nuestro planeta y del Universo d esde los ojos de un fotógrafo español
www.f acebook.com/DeepSkyColors
< /table>
¿Quieres ver tu publicidad aquí?

DeepSkyColor s en Facebook!
Imagenes de nuestro planet a y del Universo desde los ojos de un fotógrafo español Visita la página en Facebook y dale a ME GUSTA!

------------
Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreÃ
§a xeniadomenec@...
Si et vols donar de ba
ixa ves a http://www.elistas.net/lista/fcoc/baja<
/a>

--
----------
Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça

Deep Sky Colors
Imagen es de nuestro planeta y del Universo desde los ojos de un fotógrafo español
ww w.facebook.com/DeepSkyColors
¿Quieres ver& nbsp;tu publicidad aquí?

< br>

DeepSk yColors en Facebook!
Imagenes de n uestro planeta y del Universo desde los ojos de un fotóg rafo español Visita la página en Facebook y dale a ME GU STA!

Estàs s
ubscrit a aquesta llista amb l'adreça xeniadomenec@...
com
Si et vols donar de baixa ves a http://ww
w.elistas.net/lista/fcoc/baja

< br>
Estàs subscrit a aquesta llis
ta amb l'adreça verictas@...http://www.elistas.net/lista/fcoc
/baja

Deep Sky Colors
Imag enes de nuestro planeta y del Universo desde los ojos de un fotógrafo español
www.facebook.com/DeepSkyColors
¿Quieres ve r tu publicidad aquí?

Deep SkyColors en Facebook!
Imagenes de nuestro planeta y del Universo desde los ojos de un fotà ³grafo español Visita la página en Facebook y dale a ME GUSTA!

Estàs
 subscrit a aquesta llista amb l'adreça xeniadomenec@...
l.com
Si et vols donar de baixa ves a http://
www.elistas.net/lista/fcoc/baja

Deep Sky Colors
Imagenes de nues tro planeta y del Universo desde los ojos de un fot�gra fo espa�ol
www.facebo ok.com/DeepSkyColors
< font color="#aaaaaa" size="1">�Quieres ver tu  publicidad aqu�?

DeepSkyColors en Facebook!
Imagenes de nuestro p laneta y del Universo desde los ojos de un fot�grafo es pa�ol Visita la p�gina en Facebook y dale a ME GUSTA!< /a>

Est�s subsc
rit a aquesta llista amb l'adre�a amadeu.b@...

[...]

-------------

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça joan.
carol.ventura@...
Si et vols donar de baixa ves
 a http://www.elistas.net/lista/fcoc/baja

-- --------------------------------------------------------- ---------- Est�s subscrit a aquesta llista amb l'adreï¿ ½a marcal_sa@...v> Si et vols donar d e baixa ves a http://www.elistas.net/lista/fcoc/b aja

Deep Sky Colors
Imagenes de nuestro plane ta y del Universo desde los ojos de un fot�grafo espaï¿ ½ol
[...]

Est�s subscrit a aquesta llista amb l'adre�a xavipas
cual79@...
Si etnaols donar de baixa ves a http:/
[...]

< hr>
 l'adre�a marcal_sa@...