Asunto:=?UTF-8?B?UmU6IFtmY29jX2VsaXN0YXNdIEZ3ZDogTGEgTcOybmljYQ==?=
Fecha:Jueves, 6 de Noviembre, 2014  17:23:40 (+0100)
Autor:Francisco Javier Dominguez <fjdominguez8 @.....com>

?????

El 06/11/2014 17:20, "Teresa Gri" <xopxop7@yahoo.es> escribió:

Enviat des del meu iPhone

Inici del missatge reenviat:
De: "Carles" <carlesllado@gmail.com>
Data: 6 de novembre de 2014 12:01:36 GMT+01:00
Per a: <xopxop7@yahoo.es>
Tema: La Mònica

Ei, vosaltres!

Abans d’ahir era el meu sant i la Tere em va regalar el llibre de títol “Collserola parc natural”. Una visió de la serra que, en qualitat, rivalitza amb la del “Parc de la Serralada Litoral” del nostre recordat Adrià Triquell.

“Collserola parc natural” és una guia amb ressenyes i mapes amb circuits de diferents nivells de dificultat, amb unes fotografies de qualitat i una estètica impecable.

I l’autora? Sí,Sí, la Mònica Aguilera! Enhorabona, noia! CLB.

Deep Sky Colors
www.facebook.com/DeepSkyColors
¿Quieres ver tu publicidad aquí?

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça fjdominguez8@gmail.com