Asunto:RE: [fcoc_elistas] Classificacions provisionals Rogaine
Fecha:Martes, 25 de Noviembre, 2014  11:14:26 (+0100)
Autor:Josep Mayolas Casas <josepmayolas @.......com>
En respuesta a:Mensaje 8833 (escrito por ranking)

Hola,

Primer d e tot agrair-vos la feinada, la realitat es que aquest an y no hem tingut classificacions en tota la temporada.
 I jo sóc del s que conec molt bé que això es tira endavant  gra cies a voluntaris i dels que pensa que si algú es queixa que s'ho faci ell mateix.
Per tant, só c molt conscient que no hi ha hagut voluntaris per tirar el tema endavant, i jo personalment aquest any no faria c lassificacions. O les faria a posteriori ben revisades. C rec que per a Torroella anem molt tard.

Respecte el rànquing presentat em sap molt greu dir-vos que està plagat d'errors i això modifica de man era important les classificacions.
A tall d'exe mple, només en la categoria homes absolut que és la que conec i he mirat més a fons les places de podium estant totes malament:
  • el guanyador de Copa n o sóc jo, sinó que probablement serà el Jaume Folguera , a qui no heu comptat La Molina.
  • A nosaltres no ens heu comptat Altafulla on varem fer segons.
  • El Sebas hauria d'estar segon amb els mateixos punts que jo i no enfonsat a la classificació.
Això n omés amb un cop d'ul, per tant puc intuir que mixtes i d ones pot estar igual.

I sobretot , elimineu la categoria senior (deixem de ser l'únic llo c del món on premiem els joves per ser més joves). La c ategoria senior i més important es diu Absolut i hi entr en tots. A més, com a def erència es donen premis a categories que teòricament te nen handicap; veterans, superveterans, junior-veterans.

Sincerament, jo no donaria els premis a Torroella davant del risc de cometre errors i ho faria amb més calma més endavant. I si algú es q ueixa que s'ho faci ell mateix.

Gracies i estic a la vostra disposició per a qualsevol a clariment.

PEP MAYOLAS

Date: Tue, 25 Nov 2014 09:47:01 +0 100
From: ranking@...
To: lioc@...
CC: ranking@...

Bon dia.
Adjun to unes classificacions provisionals de Rogaine (per cate gories i absoluta) en PDF; en breu les penjarem de la pà gina de la FCOC.
Degut a que el programa pel càlcul de la classificació encara no està enllestit hem hagut de fer la classificació a mà.
És possible que hi h agin errades, i degut al poc temps que queda per la festa , preguem que ens feu arribar el més aviat possible tote s les errades  i dubtes que veieu.
En la classif icació per categories he afegit als que en principi no c onsten com a federats per si m’he equivocat amb algú.< BR> (ranking@...)
<
br>Ranking - FCOC
 < BR>
--
Ranking - FCOC

Deep Sky Colors
Imagenes de nuestro planeta y del Universo des de los ojos de un fot�grafo espa�ol
www.facebook.com/DeepSkyColors
�Quieres&nbs p;ver tu publicidad aqu�?

DeepSkyColors en Face book!
Imagenes de nuestro planeta y del U niverso desde los ojos de un fot�grafo espa�ol Visita la p�gina en Facebook y dale a ME G USTA!

Est�s
subscrit a aquesta llista amb l'adre�a josepmayolas@hot
mail.com
Si et vols donar de baixa ves a http://www.elist
as.net/lista/fcoc/baja

Deep Sky Colors
Imagenes de nuestro planeta y del Univer so desde los ojos de un fotógrafo español
www.facebook.com/DeepSkyColors
¿Quieres ver tu  ;publicidad aquí?

ßßß¾ºí¾·ã¿6ñ¦ŸçÆßNÝå×8

DeepSkyColors en Facebook!< /a>
Imagenes de nuestro planeta y del Universo d esde los ojos de un fotógrafo español
Visita la página en Facebook y dale a ME GUSTA!