Asunto:=?UTF-8?Q?Re=3A_=5Bfcoc=5Felistas=5D_Programa_Cl=C3=ADnic_2015?=
Fecha:Martes, 13 de Enero, 2015  20:50:08 (+0100)
Autor:Xus Loro <xus.loro @.....com>

Hola Ernest,

Tens tota la informació de la cursa de Tiana a http://lavirreina2015.blogspot.com.es/
Si tens qualsevol dubte m'envies un mail directe a la meva adreça.
Salut
Xus

El dia 11 gener de 2015, 23:19, Ernest Pierre Perales <ernest.pierre@gmail.com> ha escrit:
Bon dia i bon any,

soc el pare de 2 nens que correm en el JEEB (Isaac Pierre 7 anys i Judith Pierre 13 anys), per l'Escola Guinardó de Barcelona (és el primer any que ho fem)

Ara ens agradaria provar també a fer la Copa Catalana, començant per la cursa de Tiana.

He mirat aquest link:

http://www.cursesorientacio.cat/redirect/aHR0cDovL2xhdmlycmVpbmEyMDE1LmJsb2dzcG90LmNvbS5lcy9wL2luc2NyaXBjaW9ucy5odG1s/Q29wYSBDYXRhbGFuYSBPLVBldSBUaWFuYSBMYSBWaXJyZWluYQ==

Per√≤ tinc alguns dubtes que m'agradaria que alg√ļ me'ls solucion√©s, sisplau:
  • Quan comen√ßar√† el termini per a la inscripci√≥, i on
  • Si la nostra actual llic√®ncia i asseguran√ßa del JEEB ja serveix
  • Quin seria l'import a abonar en tenint en compte que farem Iniciaci√≥ en ambd√≥s casos.
  • El sportident (o el marcador que sigui) ens el deixen amb el DNI, oi?
Cordialment,
Ernest Pierre
Tel: 630 983 351

Bona tarda a Tothom,

Recordeu tos els que us apunteu que aquest clínic va adreçat als clubs i persones del clubs que organitzen curses de Copa Catalana en la Temporada 2015 per parlar i unificar criteris alhora d'organitzar una cursa d'orientació tan a peu, Rogaine, Btt o Raid. Però si n'hi ha gent interessada en algun tema pot venir de oient.

Recordeu que seria interessant que vinguessin els tècnics sportident, Caps de cursa, traçadors, controladors, etc..

Torno a posar el link per si no el teniu i així fer l'inscripció:

El link del formulari

També poso el program que es farà el dissabte dia 17 de Gener del  2015. Entre demà dilluns i dimarts acabarem de confirmar el lloc exacte on es farà el Clínic a Vic.

Salutacions
--
  Lluís Ollora Hoyos                        650 01 97 13

  Escola Catalana de Curses d'Orientació

Deep Sky Colors
www.facebook.com/DeepSkyColors
¬¿Quieres¬†ver¬†tu¬†publicidad¬†aqu√≠?

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça ernest.pierre@gmail.com

HAWAI COMO NUNCA LO HAS VISTO
Apuesto a que nunca has visto Hawai de esta manera.
¬¡IMPRESIONANTE!
www.hawaiinights.net
¬¿Quieres¬†ver¬†tu¬†publicidad¬†aqu√≠?

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça xus.loro@gmail.com