Asunto:Re: [fcoc_elistas] LLIGA NOCTURNA -- DIMECRES 21 -- MOLINS EST
Fecha:Miercoles, 21 de Enero, 2015  19:36:55 (+0100)
Autor:Marc Amat <flinquis.marc @.....com>

Bon vespre,
penseu que quan contesteu a alg√ļ que escriu a la llista, la resposta ens est√† arribant a tota la llista. Seria millor respondre a la persona en concret i aix√≠ la resta no rebr√≠em tants correus.
Segur que tots, la Meritxell inclosa, us ho agrairem.
Bones curses,
Marc Amat

Marc Amat Mu√Īoz
Sant Andreu Salou
Catalunya

El dia 21 gener de 2015, 19:08, Jaume Guillot <jaumeguillot@gmail.com> ha escrit:

La recrpcio es al doble cercle.

El 21/01/2015 18:02, "escafandra palomitas" <fostomalo@gmail.com> escribió:
Lucas , no entenc el mapa, la recepció es al punt 3? O a l'arribada?

El dimarts, 20 gener de 2015, Lucas de Feo Alemany <defeolu@yahoo.es> va escriure:

Hola no hace falta sportiden.
Lucas

Enviado desde Yahoo Mail con Android

De:"escafandra palomitas" <fostomalo@gmail.com>
Fecha:Mar 20 20e Ene 20e 2015 a las 11:45

Bon dia, m'acaba d'inscriure-hi, hi soc a temps, no tinc sportident, es necessari? M'en podeu deixar 1?

El diumenge, 18 gener de 2015, Lucas de Feo Alemany <defeolu@yahoo.es> va escriure:
Hola a tot,

Acordar-vos el termini d'inscripció és fins al 20 Dimarts a les 12 h., si no el mateix dia però en aquest cas no hi ha mapa assegurat.

Mapa 1:5000
Circuits: curt 2,7 km i 140 desnivell.
llarg 4,2 km i 220 desnivell.

Més info en: http://lucasaventuras.blogspot.com.es/

Un salutació
Lucas

HAWAI COMO NUNCA LO HAS VISTO
Apuesto a que nunca has visto Hawai de esta manera.
¬¡IMPRESIONANTE!
www.hawaiinights.net
¬¿Quieres¬†ver¬†tu¬†publicidad¬†aqu√≠?

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça fostomalo@gmail.com

HAWAI COMO NUNCA LO HAS VISTO
Apuesto a que nunca has visto Hawai de esta manera.
Ô¿ĹMPRESIONANTE!
www.hawaiinights.net
Ô¿Ĺuieres¬†ver¬†tu¬†publicidad¬†aquÔ¿Ĺ

Imagenes de nuestro planeta y del Universo desde los ojos de un fotÔ¿Ĺrafo espaÔ¿Ĺl Visita la pÔ¿Ĺina en Facebook y dale a ME GUSTA!

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça jaumeguillot@gmail.com

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça flinquis.marc@gmail.com