Asunto:Re: [fcoc_elistas] Copa Catalana a Tiana
Fecha:Jueves, 22 de Enero, 2015  22:19:51 (+0100)
Autor:Donyets <golc @....cat>

Gr脿cies Assumpci贸 per l'explicaci贸 detallada!

Agra茂m l'esfor莽 realitzat despr茅s del contratemps tant per la t猫cnica
com pels voluntaris, i els nostres (pocs) socis estaran encantats de
tenir tanta informaci贸!

Ens veiem corrent!

El dia 22/1/15, Assumpci贸 T茅rmens Perarnau
<assumpcio.termens@gmail.com> ha escrit:

--

*Donyets del GOLC*
*Grup d'Orientaci贸 de Les Corts*

*Donyet: 脡s un tipus de follet, no tan petit com la majoria, que es dedica
a anar a sobre de les crineres delscavalls i conduir-los i guiar-los sols a
les nits. Els encanta la velocitat i es considera que viuen a les llars de
la gent modesta. **Tradicionalment van un mocador lligat al cap amb un
esquellerinc (picarol) a l'extrem.*