Asunto:Re: [fcoc_elistas] Copa Catalana a Tiana
Fecha:Viernes, 23 de Enero, 2015  11:14:34 (+0100)
Autor:Assumpcio Termens <atermens @.....com>

Bon dia,

tot i que encara són les del 2014, el tema de nivell i categories no ha canviat. Així que per saber les diferències que preguntes, pots llegir-te les especificacions de copa catalana:

No està de més donar-li també un cop d'ull al reglament:

Salutacions,

Assumpció.

El dia 23 gener de 2015, 10:31, escafandra palomitas <fostomalo@gmail.com> ha escrit:
Una pregunta, les categoríes h21 a, b, e, en q es diferencien?
Jo tinc 30, vaig a aquesta categoría no?

El dijous, 22 gener de 2015, Donyets <golc@aeec.cat> va escriure:
Gràcies Assumpció per l'explicació detallada!

Agra√Įm l'esfor√ß realitzat despr√©s del contratemps tant per la t√®cnica
com pels voluntaris, i els nostres (pocs) socis estaran encantats de
tenir tanta informació!

Ens veiem corrent!

El dia 22/1/15, Assumpció Térmens Perarnau
<assumpcio.termens@gmail.com> ha escrit:

--

*Donyets del GOLC*
*Grup d'Orientació de Les Corts*

*Donyet: √Čs un tipus de follet, no tan petit com la majoria, que es dedica
a anar a sobre de les crineres delscavalls i conduir-los i guiar-los sols a
les nits. Els encanta la velocitat i es considera que viuen a les llars de
la gent modesta. **Tradicionalment van un mocador lligat al cap amb un
esquellerinc (picarol) a l'extrem.*

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça fostomalo@gmail.com

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça atermens@gmail.com

--