Asunto:Re: [fcoc_elistas] Inscripcions Campionat de Catalunya de Relleus 2015
Fecha:Martes, 3 de Febrero, 2015  18:13:03 (+0100)
Autor:Arnau Ormella <aerraenaau @.....com>
En respuesta a:Mensaje 9046 (escrito por David Farell)

Wally fa més per orientadors, no? LoL

Si algú es motiva es pot disfressar d'Irma, que no sé si m'ho estic patillant però crec que era la companya del Wally!

El dia 03/02/2015 12:26, "David Farell" <davidfarell@hotmail.com> va escriure:

Bon dia,

Els clubs FCOC ja han rebut un excel com el que s'adjunta per començar a fer els equips i les inscripcions de la cursa de Relleus del 22 de febrer al Bruc. Per tant, el responsable de cada club ja s'està bellugant!

Us animem a formar relleus o a participar a la cursa popular que tindrà lloc paral·lelament aquell dia.

COC

HAWAI COMO NUNCA LO HAS VISTO
Apuesto a que nunca has visto Hawai de esta manera.
¡IMPRESIONANTE!
www.hawaiinights.net
¿Quieres ver tu publicidad aquí?

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça aerraenaau@gmail.com