Asunto:[fcoc] Ajuda
Fecha:Jueves, 5 de Junio, 2003  21:24:08 (+0200)
Autor:Prof. Cuerpazo <omarcuerpazo @.....es>

Hola, amics:

Ultimament, cada vegada que escric a aquesta llista es per demanar algo, jejeje!! Per aquesta vegada es prou important: Com alguns ja sabreu, pujo a viure a BCN al Setembre, ja que l'amic Lore m'ha buscat feina i estare millor pagat que a la meva terra. Pero s'em presenten 2 problemes:

A / No tinc pis, i es per aixó q us demenaria que m'ajudessiu a trobar un lloguer accesible per a q la Monika i jo escomencem vida a Catalunya.

B / La Monika busca feina, i com que no parla massa be l'espanyol ho te una mica complicat, pero a Praga ha treballat a un banc. Si teniu alguna idea...

Vos agraeixo molt la vostra ajuda i espero amb impaciencia la proxima temporada per compartir espai amb la meva colla.

Omar

Yahoo! Sorteos
Juega a la Lotería Primitiva sin salir de casa