Asunto:Re: [fcoc_elistas] + info #CCE2015
Fecha:Viernes, 13 de Marzo, 2015  08:39:53 (+0100)
Autor:Assumpcio Termens <atermens @.....com>

Bon dia,

contesto a la llista general pq el dubte pot ser generalitzat...

Efectivament, la competici贸 es composa de 2 proves: una cursa de mitja dist脿ncia al mat铆 i una esprint a la tarda. Ambdues d'orientaci贸.

Aix貌 茅s per a totes les categories, inclosa la POPULAR.聽

Salutacions,

Assumpci贸.

El dia 13 mar莽 de 2015, 8:30, Ernest Pierre Perales <ernest.pierre@gmail.com> ha escrit:

Bon dia,

disculpi la meva ignor脿ncia, per貌 茅s que estic llegint i llegint la web.

Tinc als meus nens apuntats al CCE2015.

La meva pregunta 茅s: Els meus fills hauran de fer 2 proves, tant la Mitja com la Sprint? i les 2 s贸n d'orientaci贸?

Si 茅s aix铆 ara entenc lo del dinar. perdoni per貌 abans no havia captat b茅 el tema.

Cordialment,

Ernest

S'ha actualitzat la informaci贸 associada a l'activitat.

L'organitzaci贸 recomana que us llegiu amb molta cura tota la informaci贸 que hi ha a la web: informaci贸 general i t猫cnica, com arribar, on menjar, etc.

La propera informaci贸 a actualitzar al web seran les hores de sortida.

Bloc: #CCE2015 :: Campionat de Catalunya Escolar 2015
Missatge: + info #CCE2015
Enlla莽: http://campcatescolar.blogspot.com/2015/03/info-cce2015.html

Us esperem a Castelldefels !!!

Est脿s subscrit a aquesta llista amb l'adre莽a ernest.pierre@gmail.com