Asunto:Re: [fcoc_elistas] 25 aniversari
Fecha:Lunes, 23 de Marzo, 2015  16:08:54 (+0000)
Autor:jordi <jordi @........com>
En respuesta a:Mensaje 9159 (escrito por Ferran)

Merci per TOT Ferran :)

Salesenko

El 23-03-2015 13:12, Ferran escribió:

Apreciats amics:

La passada setmana va fer 25 anys que vaig fer la primera cursa d'orientació, la cursa INEFC, organitzada per en Carles i la Tere. Amb motiu d'aquest 25 anys he fet un petit article i he escollit unes quantes fotos que podeu veure a la web del Farra-O, i que també vaig enviar a en Jordi Deu per la web de cursesorientació.cat.  En Jordi va anar més enllà i em va proposar de publicar-lo mitjançant un bloc, on més endavant pogués posar més noticies o articles.
Tota ajuda sempre serveix per sumar, i per tant em va semblar molt bona la forma de publicar-ho així; moltes gràcies a en Jordi per la iniciativa i la seva ajuda en la creació i manteniment, aniré de tant en tant posant cosetes que puguin interessar a tots els orientadors, en la mateixa linia de la web cursesorientacio.cat o de la web FCOC. Primer per això hauré d'anar veient com funciona i com actualitzar-la, poc a poc i bona lletra...

Espero us agradi l'article i les fotos, salutacions!

Ferran Santoyo Medina

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça jordi@elmaquis.com