Asunto:[fcoc_elistas] Equips relleus CEO
Fecha:Martes, 31 de Marzo, 2015  17:08:31 (+0000)
Autor:Roger Solé Llobet <rosollo @.......com>

Hola,

Avui ja han publicat a la web del CEO la llista dels equips dels relleus http://www.ceo2015.es/

.

Agrairia que en cas que algun de vosaltres detecti algun error m'ho comuniqui com abans millor.

Alguns em vàreu demanar alguns canvis un cop el termini per enviar els equips ja estava tancat.

Alguns s'han pogut realitzar i d'altres no.

S'ha de tenir en compte la següent nota que m'han fet arribar: " En esta ocasión, los dorsales de relevos no se repartirán minutos antes de cada carrera, sino que deberéis recogerlos el jueves en la recepción, junto con los dorsales de las pruebas individuales (se entregarán todos los dorsales al responsable de la comunidad que ha facilitado los equipos). Se os darán los dorsales de aquellos equipos de vuestra comunidad que estén completos o que sólo tengan corredores de la comunidad (aunque estén incompletos). Aquellos participantes que hayan sido redistribuidos con competidores de otras comunidades recogerán sus dorsales en la correspondiente zona de carrera, donde se habilitará un punto de información para que se conozcan los corredores que estén "mezclados".

Tot i així, en cas que algú es lesiones,  m'ho hauria de comunicar per tal de poder realitzar els canvis corresponents.

Ens veiem al CEO,

PD: Estic el cas, que en la llista penjada hi ha un error en l'equip cadet i júnior femení amb les corredores del Montsant, que ja ha estat comunicat.

Roger Solé Llobet