Asunto:Re: [fcoc_elistas] Campionat de Catalunya Esprint 2015
Fecha:Lunes, 6 de Abril, 2015  14:04:54 (+0200)
Autor:=?UTF-8?Q?Carme_Crist=C3=B2fol_Nadal?= <carmecristofol @.....com>

Bon dia,

Perdoneu la mol猫stia per貌 acabo de fer una inscripci贸 a la vostra cursa per error. Encara no havia fet el pagament. Nom茅s us ho dic perqu猫 no us estranyi si veieu la meva inscripci贸 i prou.

Volia fer la inscripci贸 a Vallfogona i m'he precipitat. Ja m'agradaria poder fer la vostra cursa, per貌 em pregunto que coi i pinto jo en una prova sprint si sempre vaig caminat.. :-)

Moltes gr脿cies per la vostra atenci贸 i disculpeu!

carme crist貌fol

El dia 18 mar莽 de 2015, 20:31, Carles Salvador <csalva77@hotmail.com> ha escrit:
Orientadors i orientadores, ja estan disponibles les primeres informacions del Campionat de Catalunya Esprint 2015 que es far脿 a Palam贸s el proper 18 d'abril. Tamb茅 hi haur脿 una cursa popular, l'inscripci贸 a la qual s'haur脿 de fer des del lloc web del club.
Carles S.
Uni贸 Excursionista Vic

Est脿s subscrit a aquesta llista amb l'adre莽a carmecristofol@gmail.com