Asunto:Re: [fcoc_elistas] Hores sortida Vallfogona
Fecha:Viernes, 10 de Abril, 2015  20:37:05 (+0200)
Autor:Alba Llobet <alba.llobet @.....com>

Hola Ã’scar,

Sóc l'Alba Llobet, del COC, D35.

El Francis Manzano (H35) i jo us vam demanar hores de sortida separades quan vam fer la inscripció (jo aviat i ell tard), perquè tenim nens petits, però veig que no ho deveu haver tingut en compte, perquè sortim molt seguits....

No sé si seria possible canviar les hores... El nen és molt petit (2 anyets acabats de fer) i no voldríem deixar-lo tanta estona a la guarderia...

Ja em diràs si és possible!!!

Moltes gràcies!!!
Alba i Francis

El dia 10/04/2015 19.34, "Ã’scar Sanz" <viburnum@gmail.com> va escriure:
Hola!
Adjunto arxiu amb les hores de sortida de la cursa de Vallfogona.

També les podeu trobar  a www.aligots.cat juntament amb la informació tècnica.

La previsió del temps per diumenge és es-plèn-di-da i moooolta gent no inscrita ja ens ha confirmat que vindrà. Si no us vau apuntar dins de termini però teniu pensat pujar, envieu-me un mail i així us assegureu que us guardem mapa!!

Per els previsors aqui teniu també el llistat d'allotjaments i restaurants del poble:
http://www.vallfogona.cat/turisme/allotjaments-i-restauracio/

Ah! i ara que no ens sent ningú:  al forn del poble (que també és agrobotiga i restaurant)  els diumenges fan pa de pagès amb llenya de la Vall...

Fins diumenge!!

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça alba.llobet@gmail.com