Asunto:Re: [fcoc_elistas] Inscripcions i allotjament a Le Caylar (curses 1,2,3 maig)
Fecha:Lunes, 20 de Abril, 2015  14:21:51 (+0200)
Autor:=?UTF-8?Q?s=C3=ADlvia?= <grigrimas @.....com>
En respuesta a:Mensaje 9262 (escrito por David Farell)

Bon dia no entenc molt be el teu correu doncs jo ahir mateix vaig demanar si em podia garantir mapa i em van dir q ho sentien q les inscripcions estaven tancades

El 20/04/2015 12:01, "David Farell" <davidfarell@hotmail.com> escribió:
Amics,

En Phillipe Vergé (del club CCIO) em va dir ahir, a la cursa de Pals, que les curses de Larzac-Le Caylar ja han tancat inscripcions i que tenen més de 1000 corredors per dia, sobretot la Nacional del dia 3 (diumenge). Per tant, recomana als que no us heu inscrit a temps via orienteering.online, que abans de fer el viatge obtingueu algun tipus de resposta "OK" via mail dels organitzadors conforme tindreu mapa+categoria i podreu pagar allí mateix. Només acceptaran noves inscripcions en el circuït loisir, és a dir, iniciació. Tingueu-ho en compte!

També diu que tema allotjaments baratets de la zona (gîtes, campings,...)ja està tot amb molt alta ocupació.

Salut!

David Farell

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça grigrimas@gmail.com