Asunto:Re: [fcoc_elistas] SPORTident Air+ approved for IOF Events
Fecha:Miercoles, 22 de Abril, 2015  16:07:02 (+0200)
Autor:Monica Samaranch <monica.sama @.....com>

Quan arribi el moment s'haurà de preguntar si el model de base actual soporta AIR+ , i si ho soporten, s'haurà de demanar al Nestor que les actulitzi.
Suposo que no ens hem d'amoinar massa ara. Potser pel mundial de Rogaine, però al ser federacions internacionals diferents potser no aplica ...

El problema d¡aquest sistema pot estar quan arriben 3 persones a l'hora a una base, jo no estaria tranquila, per què no sabria si realment m¡ha "Pinçat" la meva o no...

Gracies per la info, Assun.

En la última reunió del IOF Council que s'ha fet a Turquia, s'ha aprovat l'ús del SPORTident Air+ en totes les competicions IOF. Així s'utilitzarà en el proper WOC a Escòcia aquest estiu.

Més informació (en anglès) a http://orienteering.org/sportident-air-approved-for-iof-events/

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça monica.sama@gmail.com