Asunto:Re: [fcoc_elistas] Fwd: FW: [Geoinquiets Barcelona] Mapping response for the Nepal earthquake HOT
Fecha:Martes, 28 de Abril, 2015  13:30:19 (+0200)
Autor:Arnau Ormella <aerraenaau @.....com>

Hola Assumpci贸,

moltes gr脿cies per compartir. M'interessa molt铆ssim, hi anir茅. M'haig d'inscriure en algun lloc o simplement m'hi presento i amb l'equip i llestos?

Gr脿cies!

Arnau.

El dia 28 d鈥檃bril de 2015, 13:17, Assumpcio Termens <atermens@gmail.com> ha escrit:
Bon dia,

ja s茅 que 茅s un tema forani (segons es vegi) a l'脿mbit orientador, per貌 si que t茅 a veure amb la nostra vessant de cart貌grafs...

脡s per 聽aix貌 que us passo informaci贸 sobre una mapathon que s'organitza avui per a ajudar les tasques que s'estan duent a terme dels del HOT (Open Street Map) al Nepal.

Si no podeu assistir-hi, en els enlla莽os hi ha material per a poder-hi contribuir des de casa...

Bon dia,

Des de Geoinquiets estem organitzant per avui 28 d鈥檃bril un mapathon [1] per ajudar amb les tasques del HOT [2].

No cal tenir experi猫ncia en l鈥檈dici贸 amb OSM, ja que es far脿 una introducci贸 i explicaci贸 per a que es pugui col路laborar sense problemes. Tanmateix si es vol anar mirant hi ha els materials del taller de les jornades SIG lliure de Girona d鈥檃quest any [3] i 聽aquest altre tutorial [4]

[1] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Barcelona/Events/Barcelona_HOT_Nepal_Earthquake_Mapathon_1

[2]https://wiki.openstreetmap.org/wiki/2015_Nepal_earthquake

[3]http://taller-hot-jsl-2015.readthedocs.org/es/master/index.html

[4] http://www.tomnod.com/campaign/nepal_earthquake_2015/map/3fdxqy9