Asunto:[fcoc] Brúixola a a motxilla!!
Fecha:Miercoles, 5 de Diciembre, 2001  13:08:29 (+0100)
Autor:LLuís Ferrer i Ferrer <koldoff @.....es>

Hola a tots;
recordo "molt vagament" que el dia de la Cursa Nocturna de Montbau algú em
va dir: "Et deixo la meva brúixola a la teva motxilla i després ja la
recolliré".
Al tenir-la encara dins la meva motxilla, jo em pregunto:
a)és un regal anticipat de Nadal?
b)és una brúixola "bomba"?
c)va trobar-se una brúixola millor i ja no s'enrecorda d'aquesta?
d)el "després" encara no ha arribat?
e)es tracta d'una brúixola d'un participant que encara està corrent la cursa
(després d'una setmaneta)?

Bé doncs... guardaré aquesta brúixola fins la nocturna que ve, i si no surt
l'amo... la portaré als artificiers, mai se sap, tu!!!

BOn pont (pels que el feu) i fins aviat!

Lluís.

http://www.eListas.net/