Asunto:[fcoc] XIII de Sant Cugat
Fecha:Jueves, 13 de Diciembre, 2001  19:01:34 (+0100)
Autor:Míriam Carretero Miguel <mir2z @.......com>

HOLA!

A LA LAURA SAMSO I A MI, (LA MIRIAM CARRETERO), TAMBÉ ENS FALTA RELLEVISTA
PER COMPLETAR L'EQUIP FEMENI UPC.  ESPEREM LES VOSTRES RESPOSTES.

CHAO, FINS DISABTE!!

MSN Photos es la manera más sencilla de compartir, editar e imprimir sus
fotos favoritas. http://photos.latam.msn.com/Support/WorldWide.aspx