Asunto:Re: [fcoc] XIII de Sant Cugat
Fecha:Sabado, 15 de Diciembre, 2001  00:53:45 (+0000)
Autor:Joan Fernandez B. <joan.fernandez @......es>
En respuesta a:Mensaje 116 (escrito por Roger Casal)

Aqui a Igualada encara en són més de fresquetes,
30cm de neu, continua nevant, fa més de 14 h que no para...
 i no em vull arriscar a no poder tornar.

Aixi que millor que ens veiem diumenge, ok? :-)
Bona sort a tots els participants (150 massoques, bueno potser 149¿?) i
especialment als equips dela UPC que he deixat penjats!!!.

A10.
Joan

Roger Casal ha escrito: