Asunto:[fcoc] Lles
Fecha:Lunes, 13 de Octubre, 2003  12:02:40 (+0200)
Autor:Marc Ràfols <folls @.....net>

Des de la meva condició de participant al Trofeu Lles de Cerdanya, felicito el BO per l'excel.lent organització d'aquesta competició.
Les hores prèvies al cap de setmana invertides pels BOns han tingut el premi d'una prova de Lliga Espanyola amb participació rècord a Catalunya, màxim nivell d'elit (com va dir el Valente, semblava WRE) i àmplissima participació de NI, cosa que ajuda a donar a conèixer el nostre esport.

Des de la meva condició d'addicte a les curses-O, he d'agrair als BOns la dosi d'orientació en estat pur que ens han regalat aquests dos dies. Els terrenys, magnífics; el mapa em va semblar d'una gran qualitat; traçats amb molt d'encert. En fi, que ha estat un cap de setmana per disfrutar i que ha demostrat que anem apujant el llistó de les competicions que s'organitzen a Catalunya.

Enhorabona!
marc ràfols