Inicio > Mis eListas > linuxcentres > Mensajes

Servidor Radius, E Victor C
Re: Servidor Radiu Joan Jos
Aturem l'autoritza Bonavent
Guia d'Ubuntu 9.10 Sergi Tu
  Sergi Tu
El portÓtil i el l Sergi Tu
Cursos subvenciona Sergi Tu
Re: Cursos subvenc Joan Jos
Linux Professional Sergi Tu
Creo que hemos per Sergi Tu
Jornades de PL a l Sergi Tu
La XTEC censura la Joan Ord
Reunió directors i Joan Ord
Re: Reunió directo Sergi Tu
Re: Reunió directo Joan Ord
salutations.. Carlos R
 << 20 ant. | -- ---- >>

LinuxCentres

Asunto:[linuxcentres] El portÓtil i el llibre digital: PR INGAO HOWTO returns
Fecha:Sabado, 11 de Septiembre, 2010  15:03:13 (+0200)
Autor:Sergi Tur Badenas <sergi.tur @...edu>

Benvolguts companys/companyes,

M'he de desfogar i donar la meva opinió sobre el llibre digital i el
portÓtil dels alumnes.

En resum: INFORM└TICA DE COSTELLADA, MAMONADES i res de bó

No ens confonem: la idea em sembla bona, el que és pŔssim és la execució
que ha fet Ensenyament. Us explico la hist˛ria:

Avui ha arribat el meu pare (que també es profe) amb el "llampant"
portÓtil Toshiba que els han donat per a fer classe... buff ja m'he
ensumat que acabaria la cosa malament...

1) Arrancada del sistema: Porta Windows 7. Aix˛ és promoció del
programari lliure! Clar és va firmar un conveni i cal complir-lo [1].
Aquestes coses sempre es fan en mode conveni per quŔ així no se sap
exactament el que es gasta: Hi ha diners per comprar un sistema operatiu
que no necessitem per˛ no per pagar el sou que correspon als professors.
La crisi no afecta igual a tothom

2) Arranquem amb Linkat: Amb el portÓtil anaven 2 USB, un de l'Institut
i un altre amb el "llibre digital". El llibre digital és un exe i no
s'executa! Com sabeu tots el "experts en informÓtica"/pringats és
imprescindible fer-ho així per fer un llibre digital! Jo em pregunto: ho
són molt llestos i ho fan expressament per impedir la interoperabilitat
o són molt tontos i desconeixen que hi han altres coses més que Windows
al món. El problema és que no sé que es pitjor: la ignorÓncia o la mala llet

3) Seguim mirant, hi ha uns vídeos als llibres digitals! Que bé! Que
currat! fem doble clic... La Linkat no sap obrir-lo!, li falten els
codecs! :-): Conclusió que se sentirÓ dir:

la LINKAT ÉS UNA MERDA.

Jo no comparteixo aquesta opinió: la merda és que la gent no utilitza
estÓndards oberts. Per˛ aix˛ a qui li importa: aix˛ són coses de tŔcnics
informÓtics torra-collons i defensors del programari lliure; que pesats
que són estos "frikis"... Pesats per˛ a la que tinguin un dubte,
problema informÓtic o no els hi funcioni el m˛bil, el rellotge o el
microones, o hagin de fer qualsevol cosa massa farregosa serÓ ese friki
qui fara de PRINGAO i els hi solucionarÓ el problema

4) Jo: Puta merda de cabrons! No vull ensenyar Windows! Vull el meu dret
a la objecció de consciŔncia! Fins i tot per a no fer la mili es podia!
Per˛ ara són més lliure (ejem)

El meu pare: Home necessito aix˛ per fer les classes, els alumnes em
presionen. XANTATGE emocional

5) Jo li pregunto a mon pare: Us han ensenyat com entrar?, us han donat
els codis? alguna formació? res de res...

6) Quin suport tŔcnica hi ha? Ben poc, tŔcnics sense formació que no
apareixen pels Instituts, reducció d'hores, coordinadors d'informÓtica
pringant, centres assumint els costos amb els seus propis diners. Aquí
tothom fa la seva feina menys ensenyament.

7) Finalment ens han cridat per dinar per˛ el mal rollo estÓ servit.

Las "mentes pensantes" i el nostres polítics i caps s'han llu´t un altre
cop, mentrestant els currants de les trinxeres (per posar un exemple,
els coordinadors d'informÓtica ;-)) pringant en cap de setmana per fer
que tot funcioni.

Com a coordinador al meu centre no ha arribat el llibre digital. Per˛ si
arriba com estÓ arribant ara i em volen vendre la motó sabreu que faré:
saltar de la moto, és a dir plegar!

Bon cap de setmana,

Sergi Tur

[1]