Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

CD-Materials de fo Josep Me
Només Idees Josep Me
Re: Només Idees mgarrido
TradWordCat viki
Enganxar GIF direc voliu
Informació Hard Josep Me
Re: Enganxar GIF d jristol
RE: Re: Enganxar G Gemma Vi
Pràctiques Word Salvador
access Fernando
Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N

oficentres

Asunto:RE: [oficentres] Re: Enganxar GIF directament d'Internet a Word
Fecha:Miercoles, 27 de Septiembre, 2000  01:36:22 (+0200)
Autor:Gemma Vila <gvila1 @...es>
En respuesta a:Mensaje 9 (escrito por jristol)

Hola

Em sembla, no estic del tot segura, que també es pot fer d'una altra manera.
Si cliques el botó esquerra del ratolí sobre la fotografia, surt una obció
que diu guardar como imagen. La guardes i despres l'enganxes al word