Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

CD-Materials de fo Josep Me
Només Idees Josep Me
Re: Només Idees mgarrido
TradWordCat viki
Enganxar GIF direc voliu
Informació Hard Josep Me
Re: Enganxar GIF d jristol
RE: Re: Enganxar G Gemma Vi
Pràctiques Word Salvador
access Fernando
Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
 << -- ---- | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:Re: access
Fecha: 1 de Octubre, 2000  21:50:10 (+0200)
Autor:voliu <voliu @........es>
En respuesta a:Mensaje 12 (escrito por Fernando Romeu i Esquerré)

Mira,

no és ben bé el que tu demanes, però com a exemple d'aplicació de l'Acces a una
altra matèria (transversalitat de les TIC), m'ha semblat molt interessant:

http://acebo.pntic.mec.es/~mcaste2/equil97/equil97.htm
ESTUDIO DEL EQUILIBRIO QUÍMICO CON LA HOJA DE CÁLCULO EXCEL 97

Dono les gràcies a la Carme Barba, que m'ha passat aquesta adreça.

Salutacions cordials,

Victòria

Fernando Romeu i Esquerré <fromeues@...> dijo: