Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

CD-Materials de fo Josep Me
Només Idees Josep Me
Re: Només Idees mgarrido
TradWordCat viki
Enganxar GIF direc voliu
Informació Hard Josep Me
Re: Enganxar GIF d jristol
RE: Re: Enganxar G Gemma Vi
PrÓctiques Word Salvador
access Fernando
Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
 << -- ---- | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:Barra cursora perduda
Fecha: 8 de Octubre, 2000  23:20:31 (+0200)
Autor:MARJULI <MARJULI @........ES>

Hola,
És la primera vegada que participo i no sé si la meva pregunta és massa
elemental ( a mí m┤estÓ ocasionant molts problemes a l┤hora de treballar.
La meva pregunta és: Com puc recuperar la barra vertical de la part dreta ( la
que permet avanšar pÓgina) d┤un document de Word?
Dissabte estava treballant i de cop i volta aquesta barra em va desaparéixer i
desconec la manera de tornar-la a posar al seu lloc ni tampoc sé on anar-la a
buscar.
GrÓcies pel vostre ajut.
Antonia