Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

CD-Materials de fo Josep Me
Només Idees Josep Me
Re: Només Idees mgarrido
TradWordCat viki
Enganxar GIF direc voliu
Informació Hard Josep Me
Re: Enganxar GIF d jristol
RE: Re: Enganxar G Gemma Vi
PrÓctiques Word Salvador
access Fernando
Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
 << -- ---- | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:RE: [oficentres] Barra cursora perduda
Fecha:Lunes, 9 de Octubre, 2000  23:41:55 (+0200)
Autor:Pep Nogueras i Cervera <jnoguer2 @........es>
En respuesta a:Mensaje 16 (escrito por MARJULI)

Ves a herramientas / opciones / Mostrar / Barra vertical

Pep Nogueras
IES La Vall del Tenes
Sta. EulÓlia de Ronšana
El VallŔs Oriental