Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

CD-Materials de fo Josep Me
Només Idees Josep Me
Re: Només Idees mgarrido
TradWordCat viki
Enganxar GIF direc voliu
Informació Hard Josep Me
Re: Enganxar GIF d jristol
RE: Re: Enganxar G Gemma Vi
PrÓctiques Word Salvador
access Fernando
Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
 << -- ---- | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:Re: Només Idees
Fecha: 26 de Agosto, 2000  20:32:56 (+0200)
Autor:mgarrido <mgarrido @........es>

Josep Mejías <jmejias@...> dijo:

> 	Hola,
>
> 	Crec que com tota assignatura que estigui organitzada, explicar
OfimÓtica
> fa necessari tenir material de suport tant en format paper o electr˛nic.
Jo
> [...]
principi
> tothom disposa) i intentar millorar com algú ha apuntat la creació de
fitxes
> per augmentar els exercicis de prÓctiques així com fer que l'alumne
> practiqui més quan ha assolit un objectiu molt concret.
> 	Que us sembla? Suposo que si seguim a les aules el mateix material,
aquest
> tipu de fitxes de suport que podem confeccionar les podrem anar
compartint.

> 	Localització del material d'OfimÓtica dins del CD de materials de
Formació
> Sinera 99.
> Curs de Word: E:\materials\td58\
> Curs d'Excel: E:\materials\td51\
> Curs d'Access: E:\materials\td50\
> 	Aquests cursos es troben complets dins d'aquestes carpetes.
>
> 	Salut!
>

> Josep Mejías
> jmejias@...
> Fes-te soci de l'AEIC! http://www.aeic.es

Hola Josep:

Estic totalment d'acord amb la teva proposta, penso que és una bona
eina els cursos que hi ha al Sinera, i que podem aprofitar aquests, per a
poder millorar, amb la discursió, alguns dels temes i exercicis en funció de
l'edat i els coneixements dels alumnes als que intentem donar aquest exercicis.

Salutacions.