Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

CD-Materials de fo Josep Me
Només Idees Josep Me
Re: Només Idees mgarrido
TradWordCat viki
Enganxar GIF direc voliu
Informació Hard Josep Me
Re: Enganxar GIF d jristol
RE: Re: Enganxar G Gemma Vi
Pràctiques Word Salvador
access Fernando
Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
 << -- ---- | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:Enganxar GIF directament d'Internet a Word
Fecha: 17 de Septiembre, 2000  19:41:39 (+0200)
Autor:voliu <voliu @........es>

Hola,

Jo també tinc el 2000 i per enganxar imatges d'Internet en un document
procedeixo així (tampoc se si és la millor manera):

1- Clicant amb el botó dret sobre la imatge d'Internet, la deso en una
carpeta
del meu disc dur.

2- Desde el document del 2000, vaig al menuú 'insertar', 'desde arxivo',
busco
la imatge desada, la selecciono i faig retorn.

No he tingut mai cap problema. I si em sembla, modifico primer la imatge
desada
amb un editor d'imatges com el PaintShopPro, que a mi em va molt bé.

Ah, i per moure la imatge lliurement i situar-la en el document, la
marco em el
botó dret, vaig a 'propiedades' i selecciono la escaient, ara no recordo
com es
diu.

Salutacions a tothom,