Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
Materials Access asoler18
Re: Materials Acce Carles G
Re: Materials Acce Enric Bu
RE: Materials Acce Pep Nogu
Access 2000 Carles G
fitxers midi jaumecor
music time 4 jaumecor
El paper del Coord Josep Pu
El paper del Coord Josep Me
Problema amb un Cd rotero
 << 11 ant. | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:Re: access
Fecha: 1 de Octubre, 2000  21:50:10 (+0200)
Autor:voliu <voliu @........es>

Mira,

no és ben bé el que tu demanes, per˛ com a exemple d'aplicació de l'Acces a una
altra matŔria (transversalitat de les TIC), m'ha semblat molt interessant:

http://acebo.pntic.mec.es/~mcaste2/equil97/equil97.htm
ESTUDIO DEL EQUILIBRIO QUÍMICO CON LA HOJA DE CÁLCULO EXCEL 97

Dono les grÓcies a la Carme Barba, que m'ha passat aquesta adreša.

Salutacions cordials,

Vict˛ria

Fernando Romeu i Esquerré <fromeues@...> dijo: