Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
Materials Access asoler18
Re: Materials Acce Carles G
Re: Materials Acce Enric Bu
RE: Materials Acce Pep Nogu
Access 2000 Carles G
fitxers midi jaumecor
music time 4 jaumecor
El paper del Coord Josep Pu
El paper del Coord Josep Me
Problema amb un Cd rotero
 << 11 ant. | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:[oficentres] Materials Access
Fecha: 29 de Noviembre, 2000  16:56:10 (+0100)
Autor:asoler18 <asoler18 @........es>

Estic impartint el crèdit Aplicacions Informàtiques a Cicles Formatius i
utilitzo regularment bona part dels materials dels cursos de formació del PIE,
però em trobo que al treballar l'Access, les bases d'exemple que fan servir són
poc engrescadores per a la majoria de l'alumnat.
Si algú tingués bases amb continguts diferents em/ens serien de molta utilitat.
Salut,

Alfons Soler

http://www.eListas.net/
vota por eListas en el iBest -> http://www.elistas.net/iBestVoto.html