Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
Materials Access asoler18
Re: Materials Acce Carles G
Re: Materials Acce Enric Bu
RE: Materials Acce Pep Nogu
Access 2000 Carles G
fitxers midi jaumecor
music time 4 jaumecor
El paper del Coord Josep Pu
El paper del Coord Josep Me
Problema amb un Cd rotero
 << 11 ant. | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:Re: [oficentres] Materials Access
Fecha:Domingo, 3 de Diciembre, 2000  16:31:11 (+0100)
Autor:Carles Garcia <cgarcia7 @........es>
En respuesta a:Mensaje 23 (escrito por asoler18)

Hola,

Jo faig el mateix sistema, i desprès faig uns exercicis amb bases que ells
s'han s'inventar, per exemple una bases de dades per fer una borsa de
treball amb taules d'empreses, alumnes, etc.
També els hi suggereixo que facin una base per portar la gestió d'una petita
empresa, , taules amb clients, proveïdors, productes, etc.
No he preparat res, ells dissenyant la base i fan les taules una vegada hem
acabat els temes de l'access.
No se si et serveix d'ajuda, però és una idea.
Fins aviat,
Carles Garcia
cgarcia7@...